Klaidų (DTC) TOP'ai

Ne vienas automobilio savininkas yra susidūręs su situacija, kai nei iš šio nei iš to užsidega ant skydelio ženkliukas simbolizuojantis mašinytę su raktu arba varikliuko simbolis ( CHECK ENGINE). Tada mašina pereina į avarinį / serviso režimą , ko pasekoje  dingsta trauka, apribojamos apsukos, mašina vos vos juda.  Tokiu atveju pirmiausiai reiktų nuskaityti klaidos kodus , kad galėtume sužinoti tikrąją gedimo priežastį. Kadangi turiu sukaupęs gana didelę automobilių diagnostikos patirtį ir žinau populiariausius OPEL markės automobilių gedimus tai nusprendžiau padaryti nedidelį apibendrinimą ir pasidalinti informacija dėl ko taip gali atsitikti. Galbūt tai padės kai kam ir pačiam išsispręsti iškilusias problemas. Po truputį šį straipsniuką pildysiu atsirandant naujiems TOP'ams.

EDC15M

P0400 - be abejo tai pati populiariausia klaida tarp senesnių opelių variklių. Klaida susijusi su EGR sistemos sutrikimais. Meistrai pamatę šią klaidą dažniausiai puola keisti patį EGR'ą, tačiau kiap rodo praktika jis dažniausiai būna geras. Tad pakeitus gerą daiktą nauju, ši klaida niekur nedingsta. Dažniausios bėdos būna susijusios su vakuumo sistemos nesandarumu, todėl pirmiausiai reiktų patikrinti vakuumo sistemą. Antroje vietoje būna EGR'o solenoido gedimas - užstrigęs, susidėvėjęs ir pan. Šiuo atveju, įsitikinus, kad tikrai jis blogas, teks keisti visą solenoidą, kurį beje, siūlau dėti tik naują, kadangi su naudotais yra didelė loterija jog jis laikys ilgiau nei buvęs senasis. Na ir galiausiai, gana retais atvejais, pasitaiko, kad būna kaltas ir pats EGR'as . Tokiu atveju teks keisti patį EGR'ą - vėl gi siūlau dėti tik naują. Žinoma , visada lieka paprasčiausias ( nereikės ieškoti gedimo priežasties ) kelias - viską išjungti programiniu būdu.

P0105 ir P1105 - šias abi klaidas vienu metu dažniausiai kompiuteris išduoda kai turbinos slėgio daviklis ( MAP sensor)  būna apsinešęs apnašomis arba sugedęs. Šiuo atveju pradžiai reiktų išplauti minėtą daviklį o  gedimui nedingus ,bandyti ieškoti problemos laiduose arba keisti daviklį nauju . Taip pat labai retais atvejais gali būti kaltas ir barometrinio slėgio daviklis.

Kol neprisiregistravote, Jūs neturite galimybės rašyti komentarą

Naujausios forumo žinutės

Hey.lt - Nemokamas lankytojų skaitliukas