Anksčiau ar vėliau tas turėjo įvykti :) kadangi  praktiškai nebeliko tikrų opelių, kurių dar nedariau tai teko imtis ir ne opeliškų opelių :). Vienas iš tokių yra japoniško kraujo turintis trilitris variklis Z30DT. Jį valdo DENSO kompas, kurio ilgai nenorėjau imtis dėl labai elementarios priežasties - man nepatinka knistis po kompų vidurius :). Paprastai šituos kompus visi ardo ir nuskaitinėja procesorius ant stalo. Kadangi ši procedūra sąlyginai pavojinga, nes yra galimybė pažeisti patį kompiuterį tiek ardymo metu tiek perrašymo procese tai tam, kad išvengti tokių pavojų  pradžiai sugalvojau būdą kaip jį padaryti per OBD (diagnostinę jungtį )  o paskui su užsienio kolegų pagalba buvo pakoreguotas ir softas. Taigi dabar šitam varikliui galima daryti visas standartines programamvimo operacijas kaip ir kitiems opeliams t.y.  išjungti sklendes  , EGR+DPF , padidinti galią. Kadangi visos operacijos daromos per diagnostinę jungtį tai natūralu, kad yra labai smarkiai taupomas laikas , o tai žinoma atsiliepia ir kainai :) Be to, koreguojant šiuo  būdu yra labai paprasta daryti bet kokius programinius koregavimus - nereikia vėl visko ardyti, lituoti, programuoti ir pan. Užtenka tik užkrauti naują programos variantą ir viskas :)

Hey.lt - Nemokamas lankytojų skaitliukas