Nekasdieniniai vaizdeliai

Šioje vietoje bus talpinami nekasdieniai vaizdeliai iš  mano darbo praktikos .

tepalas ausinime 1200   "Naujas" variklio aušinimo būdas - bakelyje ne juodas aušinimo skystis o GRYNAS TEPALAS ........      MAP sensorius :) bandom spėti kaip teisingai jis rodė ....
             
   

EDC16 

korozijos pažeista plokštė .

Ligos istorija gana standartinė - neveikia droselinė sklendė ( klaida P1125).

Įsitikinus, kad su sklende viskas yra gerai, buvo prieita išvados, kad kaltas valdymo kompiuteris.

Atidarius patį kompiuterį radome šį vaizdelį... Keista,kad kompiuteris iš vis dar dirbo :)
Pakeitus kompiuterį , viskas veikia kuo puikiausiai :)

       
             
 

Priešistorė truputį įdomi . Atvažiuoja Insignia ant tralo su diagnoze - atsirišo variklio valdymo kompiuteris.
Mašina nesikuria. Tereikia tik pririšti kompiuterį.....
Ką gi ,patikėta ,kad būna stebuklų ir kompiuteriai atsiriša patys ... Jungiam  MDI , o čia tyla... kompiuteris net nereguoja ir prie diagnostikos nesijungia .
Išimam kompiuterį ir iš kart matosi, kad jis buvo atidarinėtas....
Nuimam dangtelį ir matom visą linksmumą.... per plokštę pereita kaip su plūgu , detalės nulaužytos ... Natūralu, kad toks kompiuteris ir neturėtų veikti,
apie pririšimą irgi kalbos negali būti ...

Kitas dalykas kritęs į akis - ant plokštės dalies , kur turėtų būti termopasta, buvo užpilta hermetiko t.y. elementariausiai pripilta klijų.
Tuo atveju, jeigu kompiuteris būtų dirbęs, įtariu neužilgo vistiek būtų sugedęs nuo perkaitimo....
Remontas šiuo atveju labai paprastas - kompiuteris pakeistas geru.

       
 ECU 22  

 ECU - DENSO . Dieną prieš Zafira su šiuo kompiuteriu dar veikė :) tik simptomai buvo įdomūs - pati užsivesdavo arba išjungus degimą veikdavo toliau , gesdavo nei iš
šio nei iš to.
Ant nuotraukos gal ne taip matosi, bet korpusas yra smarkiai deformuotas. Kas ten buvo viduje nežinau, atidavėm kompiuterį tokį kokį radom :)

       
   

 Jungčių kontaktų korozija nuo aukščiau paminėto DENSO kompiuterio . Kompiuteris praktiškai plaukė visą savo gyvenimą , nes po avarijos nebuvo uždėta
apsauga ir visi purvai nuo rato papuldavo tiesiai ant šio valdymo bloko.Beje, jeigu ne ši korozija,tai, manau šitas kompiuteris dar būtų veikęs ne vieną dieną.