Jis atsargiai atidarė duris, tyliai jas pravėrė ir sulaikęs kvėpavimą, išėjo į lauką .....tik šnai pro akis .... kažkas prazvimbė nerealiu greičiu ......
- tai buvo vasara suprato Štirlicas ....
Tai va ,mieliejji , vasara tikrai prazvimbė nerealiu greičiu ir ant nosies jau ruduo...nauji darbai ,nauji veidai... o ką gi aš gero nuveikiau per tą vasarą ? ... pabandom gal žvilgterti ....
- SAAB'ų fronte - po ilgų kančių :))) krito paskutinė ( tiksliau gal pirmutinė pagal išleidimo metus ) PSG16 softo versija ( 2001m. kompiuteriai PSG16 C2 ) . Eilinį kartą ačiū EVC komandai, kuri pagal mano siųstus pavyzdžius darė kontrolinių sumų skaičiavimus WinOls programoje.Tikiuosi, aš jų labai neužkaliau per visus metus su visais savo SAAB'ų failais :))) Taigi, su 2.2 TID varikliais atsitiko tas pats, kaip ir su OPEL'io - išaiškėjo , kad visi 2.2 dyzeliniai varikliai yra programuojami per OBD.Šiai minutei dar liko neišbandytas tik SAAB 9-5 V6 3.0TID programavimas per OBD ( kaip programuoti atsidarius kompą jau senai žinoma,neįdomu :). Tad atsiradus pirmai progai išbandysiu savo įdėjas. Beje OPEL trilitrius visus programuoju per OBD , kompiuterių neišiminėju...
- OPEL fronte - pradėjau po truputį krapštytis su benzininiais varikliais . Reikėja kažkada padaryti pradžią :))) Ta proga teko atsinaujinti įrangos parką ir šiai minutei galiu programuoti / diagnozuoti visus GM grupės benzininius bei dyzelinius ( tiek senesnius tiek pagamintus šiais metais ) variklius .
- ACDELCO pasaulyje - atsirado galimybė ne tik nuskaityti / įrašyti ( ACDELCO E98 ) bet ir klonuoti naujausius šio gamintojo variklių valdymo kompiuterius ( ACDELCO E83, E78, E87, E39, E39A) . Netgi pavyko bandymas naudotą valdymo kompiuterį ACDELCO E78 perprogramuoti iš CHEVROLET į OPEL .
- MARELLI darže - pagreitinau darbą su variklių kompiutetių nuskaitymo / įrašymo laiku . Jeigu anksčiau su universalia įranga tekdavo laukti 40-90 min kol nusiskaitys kompiuteris , tai dabar su specializuotu įrenginiu užtenka 4-12 min :). Taip sutaupom laiko ir klientų pinigų :)
- BCM modulių kieme - atsirado galimybė klonuoti INSIGNIA , ASTRA J ir panašių sistemų BCM modulius. Tokiu būdu bus išvengta labai dažnai pasitaikančių programinių problemų su šiais moduliais . Taip pat atsirado galimybė programuoti naujus raktus tiesiai į modulio smegenis .Kas labai supaprastina naujų raktų gamybą ir pririšimą.
- Navigacijų fronte - atsirado galimybė atnaujinti OPEL naujesnių navigacinių sistemų žemėlapius , tiek per CD , tiek per SD korteles ( INSIGNIA , ASTRA J , ZAFIRA C ir pan. )
- Diagnostikos srityje:
- FIAT / ALFA ROMEO automobiliams išplėstos diagnostikos sritys , dabar galiu diagnozuoti ne tik variklio valdymo kompiuterių ligas, bet ir kitų modulių
- įsigyta oro nutekėjimo matavimo diagnostinė įranga , todėl dabar daugeliui ( deja, dar ne visiems ) variklių bus galima pamatuoti oro nutekėjimą įsiurbimo sistemoje ( šlangos , interkuleris ir pan. ) vietoje . Nebereikės važiuoti kitur.
Rodos , sąrašas neilgas , bet pagal sugaištą laiką - pavykusiems ir nepavykusiems bandymams susidaro labai ženklus dienų skaičius :)
Tad jeigu jums prireikė kažkokių paslaugų iš šio sąrašo - mielai, prašom :)