Kuo galiu padėti

Atnaujinta: 23 Birželio 2020

Siūlau įvairią pagalbą, susijusią su OPEL / SAAB / VAUXHALL / HOLDEN / FIAT / ALFA ROMEO   markių bei GM koncerno automobilių programavimo darbais .

Darbų spektras

- įvairių automobilio modulių programinio atnaujinimo darbai:

  • variklio ECU programinis atnaujinimas 
  • pavarų dėžės ECU programinis atnaujinimas
  • UHP programinis atnaujinimas 
  • kitų atnaujinamų modulių programinis atnaujinimas

- variklio valdymo kompiuterių perprogramavimas:

  • galios kėlimas
  • egr išprogramavimas 
  • dpf išprogramavimas / regeneracijų išjungimas
  • adblue sistemų išprogramavimas
  • oro srauto matuoklių išprogramavimas
  • sklendžių ( sukūrinių , gesinimo, ELOBAU ) išprogramavimas
  • užkūrimo problemų programinis šalinimas
  • ekologinis programavimas dėl TA ( kai dyzelinis  automobilis per daug dūmina ) 
  • programinės įrangos atkūrimas / atstatymas į gamyklinę būseną  po įvairių nekorektiškų programavimų 
  • variklio valdymo kompiuterių klonavimas

- kompiuterinės diagnostikos darbai  visiems OPEL / SAAB  pagamintiems nuo 1997 m.. iki šiandien :) 

Taip pat galiu :

- pririšti / atrišti / adaptuoti /  perkonfigūruoti / įvarius automobilio modulius po pakeitimo

- pririšti / ištrinti užvedimo  raktus iš imobilaizerio

- priprogramuoti naujus raktus ( kai kurių chipų ir raktų ruošinių turiu )

- nuskaityti / įrašyti nestandartinę  programinę įrangą į automobilio ECU ( pvz. chiptiuningui ).

- atkurti  pamestą radijos kodą

- atkurti pamestą mašinos PIN kodą ( ne visiems modeliams )

- perprogramuoti dyzelinio variklio  ECM ,kad sumažėtų dūmingumas - aktualu tiems, kas nepraeina TA.

- atlikti kitus nestandartinius programinio pobūdžio darbus

- atkoduoti įvairius modulius

Dirbu su dyleriniu TECH2 , kuriame naudojama originali  gamintojo programinė įranga. Pagalbiniams darbams naudojama kita reikalinga  aparatūra.

- pagal VIN numerį galiu suformuoti ECU kalibracinį failą ,kurį galite panaudoti savo reikmėms ( chip tiuningas , EGR/DPF išjungimas ir pan. )

- pagal susitarimą atlikti įvairius programavimo darbus nuotoliniu būdu

Visiems darbams išrašomos sąskaitos - faktūros

Didelę dalį programinių sprendimų, ypač susijusių su PSG16 kompiuteriais , esu sukūręs aš pats bei sėkmingai juos išbandęs . Kadangi niekam  neplatinu savo atradimų , tai vis dar populiarūs gandai pvz. ,kad OPEL 2.2DTI ar SAAB 2.2TID varikliai yra "neprogramuojami". Deja,nieko nėra neįmanomo...
egr išjungimas egr atjungimas dpf išjungimas dpf off dpf atjungimas pdf atjungimas pdf išjungimas pdf išprogramavimas egr išprogramavimas egr off opel remontas pigiausiai geriausia kokybė  .

Apie mane

Dirbu su dylerine įranga -  TECH2 ,MDI ; naudoju originalią gamintojo programinę įrangą. Turiu prisijungimus tiek prie Europinės OPEL online sistemos tiek prie amerikietiškų GM automobilių online sistemos , todėl galiu padaryti bet kokį programinį darbą dyleriniame lygyje. Pagalbiniams darbams yra naudojama kita reikalinga aparatūra. Stengiuosi nuolatos atsinaujinti turimą įrangą , kad galėčiau pilnai padengti visų programinių darbų spektrą patiems naujausiems automobiliams. Diagnozuojami ir programuojami visi OPEL bei GM  automobiliai nuo 1997 metų iki šių dienų.
Su radiolektronika draugauju nuo kokių 1981 metų , su kompiuteriais nuo 1989, savo automobilius tvarkausi ( pagrinde tik elektroniką ) nuo 1988. Kadangi didesnė vaikystės ir jaunystės dalis prabėgo tarp sportinių žiguliukų bei įvairių remontinių darbų ,tai šiokį tokį supratimą apie automobilius turiu :) . O kodėl OPEL ? gal todėl kad pirmasis "pačiupinėtas" užsienietiškas automobilis buvo OPEL ASCONA .Jis man papuolė į rankas apie 1988-1989 metus.Po žiguliuko tai buvo kažkas tokio :D. Nuo to liako draugystė su OPEL'iais buvo pastovi - nors ir ne tiesioginė.Dažniausiai susidurdavau su draugų ar pažystamų turimais automobiliais - didžiausią nostalgiją kelia senieji modeliiai KADET... SENATOR....ADMIRAL.... O pas mane patį OPEL'iai apsigyveno apie 2009 metus., Nuo, tada ir prasidėjo didysis OPEL'ių pažinimas , galimybių nagrinėjimas. Ne paslaptis, kad pirmasisi Lietuvojė pradėjau kelti galią automobiliams su PSG16 kompiuteriais. Iki tol tai buvo misija neįmanoma .Nors dar ir šiais laikais daugelis programuotojų nenori prasidėti su šiuo kompiuteriu :)) Tačiau laikas nestovi vietoje - senosioms technologijoms ateina pabaiga , jų vietą užima nauji kompiuteriiai ,pažangesi metodai , todėl stengiuosi žengti koją kojon su laiku ir neatsilikti nei per žingsnį :)  
Stengiuosi viską daryti operatyviai ir kokybiškai , todėl kviečiu visus ,kurie taupo laiką pasinaudoti mano paslaugomis.