A17

A17 Variklių Modifikacijos:

  1. A17DTR
    • Galia: 125 AG (92 kW)
    • Sukimo momentas: 280 Nm
    • Naudojami modeliai:
      • Opel Astra J
      • Opel Meriva B
      • Opel Zafira B
    • Pastabos: Galingiausias 1.7 CDTI variantas su patobulintu turbokompresoriumi, skirtas tiems, kas ieško daugiau dinamikos.
  2. A17DTJ
    • Galia: 110 AG (81 kW)
    • Sukimo momentas: 260 Nm
    • Naudojami modeliai:
      • Opel Astra J
      • Opel Meriva B
    • Pastabos: Vidutinio galingumo versija, subalansuota kuro sąnaudų ir dinamikos prasme.
  3. A17DTL
    • Galia: 100 AG (74 kW)
    • Sukimo momentas: 240 Nm
    • Naudojami modeliai:
      • Opel Astra J
      • Opel Zafira B
    • Pastabos: Ekonomiškesnė versija, tinkama vairuotojams, kuriems svarbus kuro efektyvumas ir mažesnės eksploatacinės išlaidos.

A17 Variklių Bendros Savybės:

  • Technologijos:
    • Common Rail įpurškimo sistema su didelio slėgio kuro sistema.
    • Turbokompresorius su tarpinio aušinimo sistema.
    • DPF (kietųjų dalelių filtras) visose versijose.
    • „Start/Stop“ sistema kai kuriose modifikacijose, siekiant mažinti kuro sąnaudas.
  • Emisijų standartai:
    • Visi A17 varikliai atitiko Euro 5 emisijų standartus.
  • Privalumai:
    • Gera kuro ekonomija (~4,5–6 l/100 km, priklausomai nuo modelio).
    • Ilgaamžiai, tvirti Isuzu pagrindu sukurti varikliai.
    • Palyginti paprasta konstrukcija, palengvinanti priežiūrą.
  • Dažniausiai pasitaikantys gedimai:
    • EGR vožtuvų užsikimšimas. Dėl mažų nuvažiuotų atstumų ir prastos DPF regeneracijos.
    • DPF regeneracijos problemos, ypač jei automobilis dažnai naudojamas mieste.
    • Sūkurių sklendžių gedimai.
    • Kuro purkštukų susidėvėjimas, ypač didelės ridos automobiliuose.

A17 serija buvo sukurta kaip atnaujintas ir efektyvesnis „Z17“ serijos pakaitalas, atitinkantis šiuolaikinius emisijų ir našumo reikalavimus. Šie varikliai buvo plačiai naudojami vidutinio dydžio automobiliuose. 

z17

Z17 Variklių Modifikacijos:

Z17DTL

  • Galia: 80 AG (59 kW)
  • Sukimo momentas: 170 Nm
  • Naudojami modeliai:
    • Opel Astra H
    • Astra G
    • Opel Meriva A
    • Opel Combo
    • Z17DTGalia: 101 AG (74 kW)

Z17DTH

    • Galia: 101 AG (74 kW)
    • Sukimo momentas: 240 Nm
    • Naudojami modeliai:
      • Opel Astra H
      • Opel Vectra C
      • Opel Zafira B
      • Meriva A

Z17DTJ

  • Galia: 110 AG (81 kW)
  • Sukimo momentas: 230 Nm
  • Naudojami modeliai:
    • Astra H
    • Zafira B
  1. Z17DTR
    • Galia: 125 AG (92 kW)
    • Sukimo momentas: 280 Nm
    • Naudojami modeliai:
      • Opel Astra H
      • Opel Zafira B
      • Corsa D

Z17 Variklių Bendros Savybės:

  • Technologijos:
    • „Common Rail“ įpurškimo sistema.
    • Turbokompresorius (kai kuriose versijose su tarpinio aušinimo sistema).
    • Kai kuriose versijose – DPF (kietųjų dalelių filtras).
  • Emisijų standartai:
    • Atitiko Euro 3, Euro 4 ir kai kurios modifikacijos Euro 5 emisijų standartus.
  • Privalumai:
    • Tvirtas ir ilgaamžis Isuzu pagrindu sukurtas variklis.
    • Geros kuro sąnaudos (~5–6 l/100 km).
    • Tinkamas naudoti ilgesniems atstumams dėl patikimos konstrukcijos.
  • Dažniausiai pasitaikantys gedimai:
    • EGR vožtuvo gedimai ir užsikimšimas.
    • Kuro purkštukų nusidėvėjimas.
    • DPF regeneracijos problemos (jei įrengtas).

Z13

 

Z13 Variklių Modifikacijos:

  1. Z13DT
    • Galia: 70 AG (51 kW)
    • Sukimo momentas: 170 Nm
    • Naudojami modeliai:
      • Opel Corsa C
      • Opel Combo
    • Pastabos: Bazinis 1.3 CDTI variklis, sukurtas miesto vairavimui. Paprasta konstrukcija ir geras patikimumas.
  2. Z13DTH
    • Galia: 90 AG (66 kW)
    • Sukimo momentas: 200 Nm
    • Naudojami modeliai:
      • Opel Corsa D
      • Opel Meriva A
      • Opel Astra H
    • Pastabos: Galingesnė 1.3 CDTI versija, su patobulinta turbinos sistema. Plačiai naudojamas mažesniuose Opel modeliuose.
  3. Z13DTJ
    • Galia: 75 AG (55 kW)
    • Sukimo momentas: 190 Nm
    • Naudojami modeliai:
      • Opel Agila B
      • Opel Corsa D
    • Pastabos: Vidutinio galingumo variantas, tinkamas tiek miesto, tiek priemiesčio sąlygoms.

Z13 Variklių Bendros Savybės:

  • Technologijos:
    • „Common Rail“ degalų įpurškimo sistema, sukurta Fiat pagrindu.
    • Vienos pakopos turbokompresorius.
    • Kai kuriose versijose naudojamas DPF (kietųjų dalelių filtras).
  • Emisijų standartai:
    • Atitiko Euro 3, Euro 4 ir kai kurios modifikacijos Euro 5 emisijų reikalavimus.
  • Privalumai:
    • Labai maža kuro sąnauda (~4–5 l/100 km).
    • Nedidelės eksploatacijos išlaidos.
    • Patikima konstrukcija kasdieniam naudojimui.
  • Dažniausiai pasitaikantys gedimai:
    • EGR vožtuvo užsikimšimas.
    • DPF regeneracijos problemos (jei įrengtas).
    • Turbinų sistemos nusidėvėjimas po ilgesnio eksploatavimo.
    • Pūvantys variklio valdymo kompiuteriai

Z19

Z19 Variklių Modifikacijos:

  1. Z19DT
    • Galia: 120 AG (88 kW)
    • Sukimo momentas: 280 Nm
    • Naudojami modeliai:
      • Opel Astra H
      • Opel Vectra C
      • Opel Zafira B.
  2. Z19DTH
    • Galia: 150 AG (110 kW)
    • Sukimo momentas: 320 Nm
    • Naudojami modeliai:
      • Opel Astra H
      • Opel Vectra C
      • Opel Zafira B
  3. Z19DTL
    • Galia: 100 AG (74 kW)
    • Sukimo momentas: 260 Nm
    • Naudojami modeliai:
      • Opel Astra H
      • Opel Vectra C
    • Pastabos: Mažiau galinga, ekonomiškesnė versija, dažnai naudojama bazinėse komplektacijose.
  4. Z19DTJ
    • Galia: 120 AG (88 kW)
    • Sukimo momentas: 280 Nm
    • Naudojami modeliai:
      • Opel Signum
      • Opel Vectra C
    • Pastabos: Panašus į Z19DT, tačiau su atnaujinta valdymo sistema ir mažesnėmis emisijomis.

Z19 Variklių Bendros Savybės:

  • Technologijos:
    • Turbokompresorius (viengubas arba dvigubas, priklausomai nuo modifikacijos).
    • Common Rail įpurškimo sistema, bendrai sukurta su Fiat.
    • Kietųjų dalelių filtras (DPF) – priklausomai nuo rinkos ir emisijų reikalavimų.
  • Emisijų standartai:
    • Z19 varikliai atitiko Euro 3 ir Euro 4 emisijų reikalavimus.
  • Privalumai:
    • Gera kuro ekonomija.
    • Ilgaamžiškumas.
    • Platus galingumo spektras nuo 100 AG iki 150 AG.
  • Dažniausiai pasitaikantys gedimai:
    • EGR vožtuvų užsikimšimas.
    • DPF regeneracijos problemos (jei įrengtas).
    • Sūkurių sklendės gedimai.

B16

B16 Variklių Modifikacijos:

  1. B16DTH
    • Galia: 136 AG (100 kW)
    • Sukimo momentas: 320 Nm
    • Naudojami modeliai:
      • Opel Astra K
      • Opel Zafira Tourer
      • Opel Insignia A
    • Pastabos: Standartinis 1.6L dyzelinis variklis, žinomas dėl geros kuro ekonomijos ir dinamikos.
  2. B16DTL
    • Galia: 110 AG (81 kW)
    • Sukimo momentas: 300 Nm
    • Naudojami modeliai:
      • Opel Astra K
      • Opel Corsa E
    • Pastabos: Ekonomiškesnė versija, tinkama miestui ir ilgiems atstumams.
  3. B16DTN
    • Galia: 95 AG (70 kW)
    • Sukimo momentas: 280 Nm
    • Naudojami modeliai:
      • Opel Corsa E
      • Opel Astra J
    • Pastabos: Mažiau galingas, skirtas vairuotojams, ieškantiems mažų eksploatacinių išlaidų.
  4. B16DTR
    • Galia: 160 AG (118 kW)
    • Sukimo momentas: 350 Nm
    • Naudojami modeliai:
      • Opel Insignia A
      • Opel Astra K
    • Pastabos: Galingesnė „twin-turbo“ versija, skirta didesniam našumui ir greičiui.

B16 Variklių Bendros Savybės:

  • Technologijos: Visi varikliai turi „BlueInjection“ sistemą su AdBlue skysčiu, mažinančiu azoto oksidų emisijas.
  • Paskirtis: Plačiai naudojami kompaktiškuose ir vidutinio dydžio modeliuose dėl geros kuro ekonomijos ir emisijų atitikimo.
  • Emisijų standartai: Atitinka Euro 6 ir kai kurios versijos net Euro 6d-temp reikalavimus.

B20

B20 Variklių Modifikacijos:

  1. B20DTH
    • Galia: 170 AG (125 kW)
    • Sukimo momentas: 400 Nm
    • Naudojami modeliai:
      • Opel Insignia B
      • Opel Grandland X
    • Pastabos: Šis variklis turi „BlueInjection“ technologiją (AdBlue), užtikrinančią mažas emisijas.
  2. B20DTL
    • Galia: 110 AG (81 kW)
    • Sukimo momentas: 300 Nm
    • Naudojami modeliai:
      • Opel Insignia A
      • Opel Astra K
    • Pastabos: Ekonomiška versija, tinkama ilgesniems atstumams.
  3. B20DT
    • Galia: 136 AG (100 kW)
    • Sukimo momentas: 320 Nm
    • Naudojami modeliai:
      • Opel Astra K
      • Opel Zafira Tourer
    • Pastabos: Šis variantas skirtas vidutiniam galios poreikiui.
  4. B20DTR
    • Galia: 210 AG (154 kW)
    • Sukimo momentas: 480 Nm
    • Naudojami modeliai:
      • Opel Insignia B
      • Opel Grandland X
    • Pastabos: Dvigubo turbokompresoriaus variantas, skirtas didesniam našumui.