Modulių atkodavimas ir jų remontas

Last Updated: 04 October 2021
Hits: 50680

 

Kaip visi žinome, dauguma elektroninių valdymo modulių naujesniuose OPEL automobiliuose yra "pririšti" prie konkretaus automobilio ir norint panaudoti juos kituose automobiliuose reikia

juos atkoduoti arba sužinoti PIN kodą (security code), kurio pagalba būtų galima reikalingą modulį panaudoti kitame automobilyje. Šios atkodavimo operacijos nereikėtų, jeigu būtų perkamas naujas neprištas modulis tiesiai iš gamintojo ar jo atstovo ... Tačiau realybė tokia, kad naujų modulių kainos yra sunkiai įkandamos eiliniam piliečiui o  be to ir ne visada yra tikslinga naudoti naują daiktą kai pilnai tenkina naudotas. Todėl daugumoje atvejų kaip alternatyva yra pasirenkamas automobilių ardymo laužynas iš kurio ir nuperkamas reikalingas valdymo modulis. Atkodavus nupirktą modulį galime jį panaudoti savame automobilyje ir diagnostinės įrangos pagalba "pririšti" jį iš naujo prie  sistemos.
Atkoduoti galiu šiuos modulius (jei neradote sąraše savo modulio - skambtelkit dėl detalesnės informacijos ) :

 

AUDIO

Jeigu turite vieną iš šių audio sistemų ir neturite PIN kodo ,kad galėtumėte ją  "pririšti" prie savo automobilio sistemos - ne bėda. Atkoduosiu ar nuskaitysiu kodą iš pačio modulio. Jeigu reikės, galėsiu ir priprogramuot prie jūsų automobilio ekrano.

     
  • CD 400 - Panasonic
  • CD 300 - Panasonic
 
  • Opel, Vauxhall CD 500
  • Opel, Vauxhall NAVI 600
  • Opel, Vauxhall NAVI 900
  • Opel, Vauxhall DVD 800
  • GM, Chevrolet UEW ir
    kiti BOSCH ar Blaupunkt
    gaminiai
  
   

  • CD30 – Blaupunkt
  • CD30 – Grundig
  • CD30 MP3 – Blaupunkt
  • CD30 MP3 – Grundig
  • CDC40 – Grundig
  • CDC40 – Blaupunkt
  • CD60 – Grundig
  •  CD70 – Siemens VDO
       

 

 

 
 
  •  CDR 2005
   
       
     
  • CDR 500 VDO/DELCO
 

 

 
       
  • CAR 300
     
  • CAR 400
     

 

CIM

- keičiu sugedusius CIM modulius į gerus (naujus arba naudotus)
- atkoduoju
- programuoju
- perkeliu informaciją iš vieno CIM  modulio į kitą , tokiu atveju tinka senasis užvedimo raktas ir nebereikia įsigyti naujo
- remontuoju kai kuriuos VECTRA C / ASTRA H / ZAFIRA B / SAAB  CIM modulius
- remontuoju vairo padėties daviklius, esančius CIM modulio viduje ( galimi klaidų kodai : B1012 - Steering Angle Sensor Not Calibrated ; B1020 - SRS Steering Angle Sensor Signal Circuit Range/Performance ; C0460 - Steering Angle Sensor Circuit Malfunction ; C0460 - Steering Angle Sensor not Calibrated ; U2143 - Invalid Data from SAS (Steering Angle Sensor) ; U2160 - Steering Angle Sensor Communication Circuit Malfunction )

Reikalui esant , surandu tinkamą CIM modulį jūsų automobiliui ( gali užtrukti 3-6 sav )

       
ASTRA H CIM   VECTRA C / SIGNUM CIM SAAB 9-3 CIM
   
     
    VECTRA C vairo padėties daviklis  

REC

 
ASTRA H , ZAFIRA B ,  

 

 

EKRANAI

Atkoduoju OPEL ekranus , atporuoju / suporuoju juos su magnetolomis 

  • 3 eilučių ekranas (TID/BID)
  • Grafinis info ekranas  (GID)
  • Spalvotas info ekranas (CID)

UHP

Programuoju, nuresetinu ,atnaujinu UHP (Bluetooth Modulis) programinę įrangą

DAB

Skaitmeninio signalo imtuvas

UEC

UNDERHOOD ELECTRICAL CENTER

Kol kas tik moduliuose, kuriuose yra  EEPROM 25040

SAAB SCL

 "Pririšu" vairo užraktą  ( Steering Column Lock ) SAAB 9-3 automobiliuose  

 

   

 

IMMO

 

- atkoduoju IMMO 1 , IMMO 2 modulius
- perkeliu informaciją iš vieno modulio į kitą
- atrišu / pririšu immo modulius prie variklio valdymo kompiuterių

 

 

 

 

BCM

 insigniabcm  

Atkoduoju , klonuoju
INSIGNIA, ASTRA
BCM (Body control module)
modulius