Nekasdieniniai vaizdeliai

Šioje vietoje bus talpinami nekasdieniai vaizdeliai iš  mano darbo praktikos .

tepalas ausinime 1200   "Naujas" variklio aušinimo būdas - bakelyje ne juodas aušinimo skystis o GRYNAS TEPALAS ........      MAP sensorius :) bandom spėti kaip teisingai jis rodė ....
             
   

EDC16 

korozijos pažeista plokštė .

Ligos istorija gana standartinė - neveikia droselinė sklendė ( klaida P1125).

Įsitikinus, kad su sklende viskas yra gerai, buvo prieita išvados, kad kaltas valdymo kompiuteris.

Atidarius patį kompiuterį radome šį vaizdelį... Keista,kad kompiuteris iš vis dar dirbo :)
Pakeitus kompiuterį , viskas veikia kuo puikiausiai :)

       
             
 

Priešistorė truputį įdomi . Atvažiuoja Insignia ant tralo su diagnoze - atsirišo variklio valdymo kompiuteris.
Mašina nesikuria. Tereikia tik pririšti kompiuterį.....
Ką gi ,patikėta ,kad būna stebuklų ir kompiuteriai atsiriša patys ... Jungiam  MDI , o čia tyla... kompiuteris net nereguoja ir prie diagnostikos nesijungia .
Išimam kompiuterį ir iš kart matosi, kad jis buvo atidarinėtas....
Nuimam dangtelį ir matom visą linksmumą.... per plokštę pereita kaip su plūgu , detalės nulaužytos ... Natūralu, kad toks kompiuteris ir neturėtų veikti,
apie pririšimą irgi kalbos negali būti ...

Kitas dalykas kritęs į akis - ant plokštės dalies , kur turėtų būti termopasta, buvo užpilta hermetiko t.y. elementariausiai pripilta klijų.
Tuo atveju, jeigu kompiuteris būtų dirbęs, įtariu neužilgo vistiek būtų sugedęs nuo perkaitimo....
Remontas šiuo atveju labai paprastas - kompiuteris pakeistas geru.

       
 ECU 22  

 ECU - DENSO . Dieną prieš Zafira su šiuo kompiuteriu dar veikė :) tik simptomai buvo įdomūs - pati užsivesdavo arba išjungus degimą veikdavo toliau , gesdavo nei iš
šio nei iš to.
Ant nuotraukos gal ne taip matosi, bet korpusas yra smarkiai deformuotas. Kas ten buvo viduje nežinau, atidavėm kompiuterį tokį kokį radom :)

       
   

 Jungčių kontaktų korozija nuo aukščiau paminėto DENSO kompiuterio . Kompiuteris praktiškai plaukė visą savo gyvenimą , nes po avarijos nebuvo uždėta
apsauga ir visi purvai nuo rato papuldavo tiesiai ant šio valdymo bloko.Beje, jeigu ne ši korozija,tai, manau šitas kompiuteris dar būtų veikęs ne vieną dieną.

       
             

Kol neprisiregistravote, Jūs neturite galimybės rašyti komentarą

Hey.lt - Nemokamas lankytojų skaitliukas