Kuo toliau, tuo dažniau išlenda viena iš senatvės ligų - supūvę valdymo kompiuteriai. Jeigu BOSCH kompiuteriai surūdija iki pilno neveikimo dar gana retai, tai DENSO variklio valdymo kompiuteriai nusibaiginėja vienas po kito.Ir ypač ši bėda padažnėja šlapiu oru.Simptomai gali būti įvairūs - pajungus diagnostinę įrangą randamos purkštukų atviros grandinės, kuro slėgio reguliatoriaus klaidos, starterio rėlės klaidos ,automobilis savaime užgęsta ar išjungus degimą dirba toliau.Vienu žodžiu automobilyje "apsigyvena" bildukas :D ir jis elgiasi neprognozuojamai . Iš vienos pusės, tai nieko čia keisto - kompiuteris patalpintas labai šlapioje vietoje, kur jį pastoviai "plauna" drėgmė ir kelio druskos ( žiemos sezonu). Antra vertus pats DENSO kompiuteris pagal savo konstrukciją nėra pritaikytas būti drėgmėje, todėl nenuostabu, kad ir neatlaiko tokių netinkamų sąlygų. Šia liga serga  OPEL modeliai ASTRA H , ZAFIRA B IR CORSA D su 1,7 CDTI varikliais (variklių kodai - Z17DTJ, Z17DTR , A17DTJ,A17DTR).

     

Anksčiau kol dar  pasitaikydavo ne taip supuvusių kompiuterių aš juos stengdavausi remontuoti, tačiau kuo toliau tuo labiau tai darosi praktiškai neįmanoma dėl jų vidinės konstrukcijos.Problema tame ,kad kompiuteryje panaudota daugiasluoksnė plokštė ir kai korozija prasideda tarp sluoksnių, nebeįmanoma įvertinti pažeidimo lygio bei atlikti kokybiško remonto. Tad iškilo didelė būtinybė rasti sprendimą, kaip pagelbėti tokių automobilių savininkams. Žinoma, geriausias sprendimas yra nusipirkti naują kompiuterį, tačiau jų kaina kartais gali siekti ir pačio automobilio vertę. Dažniausiai, yra ieškomas kitas naudotas kompiuteris, tačiau toks sprendimas irgi ne iš gerųjų, kadangi net ir naudoti kompiuteriai yra gana brangūs ( jų kaina siekia 200-300 EUR ) bei labai daug šansų yra nusipirkti tokį patį supuvusį kompiuterį, kuris gali neatlaikyti ir mėnesio ar net kelių dienų. Taigi teko kažko imtis . Po labai ilgų eksperimentų šiuo metu sprendimas jau yra surastas ir sėkmingai išbandytas.Todėl  tokių supuvusių kompiuterių savininkai gali lengviau atsikvėpti nes praktiškai už seno supuvusio kompiuterio kainą siūlau galimybę turėti praktiškai naują kompiuterį, kurį aš adaptuoju prie jūsų automobilio.  Programinė įranga yra paruošiama pagal jūsų automobilio VIN Nr. Reikalui esant ,padarau visus nestandartinius programinius darbus kurie buvo padaryti jūsų originaliame kompiuteryje pvz. EGR ,DPF sprendimai ar galios kėlimas.Tai papildomai nieko nekainuoja. Viskas įskaičiuota į pačio kompiuterio kainą. Jums tereikia tik suporuoti komputerį su savo automobiliu diagnostinės įrangos pagalba pvz. su op-comu ir viskas.Jei nežinote kaip tai padaryti, aš paaiškinsiu ar per nuotolį padarysiu ir pats ( jei yra sąlygos). 

 

 
     
 

 Galima naudoti vietoj kompiuterių ( ASTRA H / ZAFIRA B ) :

55571776 - MB275800-9540 - NF
55590118 - MB275800-8168
98113173 - MB275800-8167
98053910 - MB275800-8161
98053909 - MB275800-8171
55572800 - MB275800-9922
55572800 - MB275800-9923
98025829 - MB275800-4864
98002895 - MB275800-4857
98113172 -  
98025829 -  MB275800-4861

55595619 - MB275700-2090

 
     
Siūlomas kompiuteris padaromas iš beveik naujo donorinio kompiuterio, kuris :
- niekada nebuvo remontuotas 
- korpusas ir vidus nepažeisti korozijos
- būsena prilygsta visiškai NAUJAM  kompiuteriui
- kaina kelis kartus mažesnė nei kainuoja gamykliškai naujas kompiuteris
 

 


Hey.lt - Nemokamas lankytojų skaitliukas