Čia bandysiu surašyti kai kuriuos fragmentus susijusius su darbu .

Last Updated: 15 July 2021
Hits: 273
MT35 1200px  
 

Ir kas dabar ant mūsų stalo ? - ogi OPEL Meriva DELCO MT35 2.1 ( variklis Z16XEP).

Last Updated: 04 October 2021
Hits: 1568

Tai projektas , kuris gali įvykti tik karantino metu :)

Last Updated: 04 September 2018
Hits: 2937

Jis atsargiai atidarė duris, tyliai jas pravėrė ir sulaikęs kvėpavimą, išėjo į lauką .....tik šnai pro akis ....  kažkas prazvimbė nerealiu greičiu ......
- tai buvo vasara suprato Štirlicas ....
Tai va ,mieliejji , vasara tikrai prazvimbė nerealiu greičiu ir ant nosies jau ruduo...nauji darbai ,nauji veidai...  o ką gi aš gero nuveikiau per tą vasarą ? ... pabandom gal žvilgterti ....

Last Updated: 04 October 2021
Hits: 10139

Truputis informacijos apie sutinkamas variklių valdymo kompiuterių programavimo metodikas , kelius ir klystkelius :)  Informacija turėtų būti naudinga visiems automoiblių savininkams

Last Updated: 04 October 2021
Hits: 6577

El. paštu gavau laišką, kuriame buvo užduotas klausimas apie KESS'o  atgaivinimą. Kadangi ši tema gali būti įdomi daug kam, tai nusprendžiau parašyti tokią mini pamokėlę kaip tai galima pasidaryti namų sąlygomis.

Last Updated: 04 October 2021
Hits: 11528

Šioje vietoje bus talpinami nekasdieniai vaizdeliai iš  mano darbo praktikos .

Last Updated: 04 October 2021
Hits: 9118

Kiekvienas OPEL automobilis turi automobilio duomenų kortelę, kurioje surašyti visi identifikaciniai duomenys. Tai mokėjimo kortelės dydžio popierinis lapelis, kuriame atvaizduotas automobilio VIN numeris , "security" t.y. saugos , radijo kodai ir tt. Iš pirmo žvilgsnio tai atrodo nekalti skaičiai į kuriuos žiūrint ne bet kas ir supras kam jie reikalingi.

Last Updated: 27 November 2015
Hits: 4444

Kaip ir visiems taip ir man teko keltis į facebooką ,tad jau esu pasiekiamas ir per socialinį tinklą  adresu https://www.facebook.com/automobiliumodifikavimas :)

Last Updated: 27 November 2015
Hits: 4427

Kadangi susidarė tokia situacija, kad prisirinko visokiausių dalių,kurias reiktų kažkokiu būdu išleisti į platųjį pasaulį :)  tai sugalvojau pasidaryti e-parduotuvę. Ta progra  į ją po truputį dėsiu visokias elektronikos detales, kurios galbūt bus kažkam reikalingos. Labai plėstis į prekybą nesiruošiu ir tai nėra mano tikslas, tad asortimentas greičiausiai bus nelabai didelis- paprasčiausiai talpinsiu viską, kas papuls po ranka. Pagrindinė kryptis - įvairūs moduliai  kaip pvz. CIM , IMMO, AUDIO, ECU , raktai , jų korpusai , transponderiai ir pan. Visos detalės yra veikiančios ir tinkamos naudojimui ( jeigu nebus pažymėta kitaip prie pačios prekės ) .Tad jeigu kažkam prireiks vieno ar kito automobilinio dalykėlio visad prašom užeiti - eshop.opelis.lt :)

Last Updated: 27 November 2015
Hits: 5389

Anksčiau ar vėliau tas turėjo įvykti :) kadangi  praktiškai nebeliko tikrų opelių, kurių dar nedariau tai teko imtis ir ne opeliškų opelių :). Vienas iš tokių yra japoniško kraujo turintis trilitris variklis Z30DT. Jį valdo DENSO kompas, kurio ilgai nenorėjau imtis dėl labai elementarios priežasties - man nepatinka knistis po kompų vidurius :). Paprastai šituos kompus visi ardo ir nuskaitinėja procesorius ant stalo. Kadangi ši procedūra sąlyginai pavojinga, nes yra galimybė pažeisti patį kompiuterį tiek ardymo metu tiek perrašymo procese tai tam, kad išvengti tokių pavojų  pradžiai sugalvojau būdą kaip jį padaryti per OBD (diagnostinę jungtį )  o paskui su užsienio kolegų pagalba buvo pakoreguotas ir softas. Taigi dabar šitam varikliui galima daryti visas standartines programamvimo operacijas kaip ir kitiems opeliams t.y.  išjungti sklendes  , EGR+DPF , padidinti galią. Kadangi visos operacijos daromos per diagnostinę jungtį tai natūralu, kad yra labai smarkiai taupomas laikas , o tai žinoma atsiliepia ir kainai :) Be to, koreguojant šiuo  būdu yra labai paprasta daryti bet kokius programinius koregavimus - nereikia vėl visko ardyti, lituoti, programuoti ir pan. Užtenka tik užkrauti naują programos variantą ir viskas :)

Last Updated: 04 October 2021
Hits: 35107

Nežiūrint į tai , kad VISUS OPEL 2.2DTI bei  SAAB  2.2TID variklius tiek su EDC15M tiek su PSG16 kompiuteriais programuoju jau kelintus metus ir net esu išmokinęs šio darbo kelis meistrus pas mus Lietuvoje, tačiau vis tiek pastoviai gaunu klausimų susijusių su šio variklio remapinimo galimybe nors atrodytų tai nebeturėtų būti joks stebuklas. Daugumai vairuotojų vis dar atrodo neįtikimas faktas, kad šiems varikliams programiškai galima daryti ką nori - kelti galią, uždaryti EGR, išprogramuoi TPS (ELOBAU) daviklį , išjungti sklendes  bei atlikti kitus programinius darbus . Taigi, nusprendžiau parašyti trumpą D.U.K. šia tema ir papildomai dar kartą  surašyti vienoje vietoje konkrečiai visus modelius su 2.2DTI varikliais, kuriuos remapinu per OBD2 t.y. per diagnostinę jungtį be jokios intervencijos į valdymo kompiuterio vidų, nepriklausomai nuo variklio valdymo kompiuterio modelio - ar tai būtų EDC15M ar tai būtų PSG16 ( kompiuteris sumontuotas ant kuro siurblio , su dviem jungtim ).

Hey.lt - Nemokamas lankytojų skaitliukas